U bent hier: home

Veelgestelde vragen

Kunnen wij ook een catalogus ontvangen?

In principe wel...
Bovendien is het vrijwel onmogelijk om alle artikelen uit onze webwinkel in één catalogus te verwerken.
Via catalogus met links, proberen wij zo gericht mogelijk de gewenste informatie te bezorgen.
U kunt zich ook aanmelden voor onze nieuwsbrief.

Hoe plaats ik een bestelling via de website?

ZIE BESTELINFO

Ik heb een bestelling geplaatst. Wat gebeurt er nu?

Nadat u een bestelling van promotiegeschenken hebt geplaatst, zal u van onze diensten een bevestiging ontvangen.
Wij berichten u wanneer de goederen leverbaar zijn. Indien de geschenken bedrukt dienen te worden, zullen wij u een proef per mail ter goedkeuring sturen.
Na uw goedkeuring loopt de leveringstermijn.

Worden er vaste kosten voor de bedrukking in rekening gebracht?

Ja! Wij blijven transparant in deze bijgevoegde kosten en u betaalt voor de bedrukking afzonderlijk indien u deze dienst door ons laat gebeuren alsook de cliche en instelkosten. Bestaande cliche's worden herbruikt en niet opnieuw gerekend, alleen instelkosten. Wij bezorgen u graag een offerte met de beste prijscalcuatie afhankelijk van de gevraagde hoeveelheid.

Wij hebben reeds films of cliches , moeten wij die telkens opnieuw betalen,

Nee. Als u klant bent houden wij de films en cliches voor u bij.
Wij rekenen dan alleen instelkosten voor zover die voor het gekozen artikel kunnen herbruikt worden.

Hoe stuur ik mijn logo op?

Indien u voor bedrukking hebt gekozen kan u ons best een digitaal bestand met uw logo of tekst toesturen per mail.
Een .eps of .jpg of .pdf bestand is meestal goed. Soms zijn wij verplicht u naar een gevectoriseerd bestand te vragen, afhankelijk van de soort druktechniek. Wenst u alleen een tekst, dan kan u ons uw tekst en lettertype bezorgen. Wij zullen u dan een proef ter goedkeuring sturen.

Zitten we vast aan een bestelling nadat we deze online hebben besteld?

Nee! Pas nadat de opdracht door ons aan u schriftelijk is bevestigd is, komt een opdracht tot stand.
De ontvangstbevestiging, die u automatisch per e-mail ontvangt nadat u een bestelling heeft gedaan in de webwinkel, is dus geen orderbevestiging. Deze ontvangt u later van ons per mail.

Is het toesturen van monsters/zichtexemplaren kosteloos?

In principe niet! Omdat wij hiervoor zeer veel aanvragen krijgen, brengen wij deze in rekening. Ook dit maakt deel uit van ons beleid om ons assortiment tegen een zo scherp mogelijke prijs aan te bieden. Bent u overigens eenmaal klant bij ons, dan zullen we deze regel niet al te strikt handhaven.

Wat is de minimale afname?

Voor bedrukte artikelen staat het minimaal af te nemen aantal vermeld bij ieder artikel. Voor onbedrukte artikelen bedraagt het minimale orderbedrag 50 Euro (exclusief btw) per besteld artikel. In overleg kan hiervan worden afgeweken en dit geldt uiteraard niet voor monster verzendingen.

Zijn alle artikelen op voorraad?

Niet altijd, maar in vrijwel alle gevallen kan binnen korte tijd worden geleverd! Omdat de webwinkel niet is gekoppeld aan een voorraadsysteem, kan het echter voorkomen dat een bepaald artikel is uitverkocht. Wilt u 100% zekerheid of een bepaald artikel voorradig is, neem dan even contact met ons op..

U kan ons wel vragen voor een tijdelijke optie van het gewenste produkt.
Voor custom-made artikelen of importartikelen enz dient rekening gehouden te worden met een min of meer vooropgestelde produktietijd, die weerom niet bindend is.

Wat is de levertermijn voor artikelen met opdruk

Deze levertermijn is afhankelijk van het artikel, de drukwijze (zoals zeefdruk of tampondruk of borduring) en de periode.
Wij doen ons uiterste best om ons te houden aan de door u voorgestelde datum.

Hoe kan ik de totaalprijs bekijken voor ik een bestelling plaats

Per artikel moet u eerst de prijs (met of zonder opdruk) berekenen voor u dit aan uw winkelmandje toevoegt.
Op dit moment krijgt u een duidelijk overzicht van de prijs. Eenmaal in het winkelmandje wordt de prijs per stuk niet meer herhaald. Om u van dienst te zijn, zullen wij u per mail nog een gedetailleerd prijsovergave toesturen.

Wat zijn de extra kosten

Bij de vermelde artikelprijs, drukprijzen en instelkost wordt enkel nog 21% BTW bij gerekend.
Transportkosten wordt berekend volgens tarieven van GLS.

Hoe wordt de betaling geregeld?

Alle goederen worden tegen terugbetaling verstuurd tenzij anders schriftelijk overeengekomen.
De geleverde goederen blijven eigendom van de verkoper tot de volledige betaling van de gefactureerde waarde.
Bij afwijkende bestellingen kan een voorschot gevraagd worden.


Niets in bestelling. Kies eerst artikels op deze pagina

Niets in prijsvraag. Kies eerst artikels op deze pagina

Schrijf je nu in. Klik hier.